tirsdag 2. september 2014

If you fail to plan...

You are planning to fail!
I forrige innlegg skreiv jeg opp ei liste over ting jeg skulle få gjort med bilen min denne helga, og jaggu fikk jeg det gjort også 😃
Startet med å teste ut dette produktet som jeg kjøpte hos Biltema.
Sprayet den på rutelimrestene rundt bakrutene og frontruta og lot det virke ca 10 min.
Om det var placeboeffekt eller ikke: å gå over med knivbladet etter påføring så ut til å være enklere nå enn sist gang, og jeg fikk til og med vekk mesteparten av det tykke limet fra frontrutekarmen, samt slipt rust med dremelen og behandlet det med rustdreper.
 
Og, etter å ha slått fra meg idéen med Lenso-felgene på denne bilen med skjermbredding og alt det, måtte de prøves på min fra før av så brede CRX!
Den ser igrunn bare rar ut med "normale" felger på (med andre ord felger med rett innpress)
 
Kjekt med stiv bil -trenger ikke flytte jekka for hvert hjul 😜
 
Resultatet:
 
 
 
Får si som Jim Carrey: «Like a GLOVE!»
De kunne faktisk gjerne ha fylt skjermene enda litt mer og 😜
 
Har tatt med meg frontfangeren til byen for å jobbe videre med sparkling og pussing her.
Var dessuten innom avisa og fikk hentet en rull med papir der i dag, så nå har jeg det jeg trenger til maskering når den tid kommer, yess! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar