lørdag 30. august 2014

Ombestemt i dag!

Fikk lånt meg en skjermvals i dag!
Men da jeg først kom inn i garasjen tok det 10 minutter før jeg fikk ombestemt meg igjen!
Felgene stikker FOR langt ut, ser jeg.
Det må SERIØS skjermutbygging til for at de skal passe, og det innebærer rekonstruksjon av både fangere og annet for å bli bra. Noe ala det den hvite CRXen har. Så, felgene går til den bilen likevel. Denne får Rota Flights'ene midlertidig.
Og en OEM-look som opprinnelig var planen -da jeg synes det er veldig synd å måtte røre de ellers rustfrie og STRØKNE bakskjermene denne bilen har!
Ble en del surfing på nettet og mye tenking på meg i dag.

Men jeg har kommet fram til at i morgen skal jeg:

  • Slipe ned vinduskarm foran og fjerne alt rutelim.
  • Blir det tid til mer, skal jeg sparkle ENDA LITT MER på døra og ved baklykteområdet.
  • Fangere og skjørt tar jeg med meg til byen for å jobbe med på fritida der.

Sounds like a plan, right?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar