fredag 20. juni 2014

Varer fra andre siden av fjorden ;)

Selv om jeg ikke helt har hellet med meg med den hvite CRX'n, så skal da ting skje med den kommende grønne bilen!
Forrige uke kom endelig lakksprøyta jeg så lenge hadde vurdert å bestille! Satser på den får jobben gjort! Er et ganske billig produkt, men den har fått mye skryt, og skal visstnok kunne måle seg med Iwata og Sata-sprøyter når det gjelder håndtering og resultat! (Vi får se...)

Og i går kom postdama med to store pakker til meg! Hadde nesten glemt dem, haha! Tok jo bare 7 dager fra jeg bekrefta telefonnummeret til avsenderen i Storbritannia til jeg fikk dem! Fantastisk!
Dette er altså felgene til ED9'en:

Venter fortsatt på bunnpanna til Vortech-CRX'n.
Angrer igrunn på at jeg kjøpte den, etter alle problemene som ble avdekt i helga! 
Er dessuten spent på om jeg får noe brev fra tollvesenet på den, fordi da jeg kjøpte den på eBay var det kommet noe nytt: Import charges i tillegg til frakt.
Lurer derfor på om dette er forhåndsbetaling av merverdiavgift. Håper ikke jeg får krav om dette på nytt, da! Da blir det i dyreste laget.
Enten selger jeg den igjen når jeg får den, eller så kan den jo kanskje være "kjekk å ha".
Vurderer faktisk å bytte motor i den hvite CRXen. Mistenker at toppakninga er røket pga hvit røyk + at det svetter olje overalt! Møkkabil.
(Kan jo være en grunn til at jeg fikk med en ekstra motor på kjøpet av bilen...^^)
HURRA for at ting ikke går min vei!
Vel, gyllen anledning til å få lakkert det stygge, skjitfarga "hvite" motorrommet med ei anna farge, da!
Og å lære seg å skru ORDENTLIG, jauhau!
Tror den bilen blir satt LENGE på vent!

Det er ED9'n som skal til pers ;)
Må bare finne noen som kan plukke ut rutene i den før jeg kan lakkere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar