mandag 31. mars 2014

Siste dagen

Ja, som overskrifta tilsier; siste dagen var i dag!
I morgen drar vi nemlig hjem til Norge, og jeg ser faktisk veldig frem til det!

I dag har vi bare solt oss ved stranden. Jeg og Leif-Roger har gått et par turer langs stranden for å få skikkelig utbytte av solen, og jeg har ligget en time ved bassengkanten på ettermiddagen for å få enda mer brunfarge, siden jeg jo er den blekeste av alle her fortsatt *buhuuuu!*

Har alt i alt hatt en fin ferie! Hadde det ikke vært for kroppen min, så hadde den nok vært perfekt!
Da snakker vi kraftig solforbrenning, tannpine, nervøs miniblære (måtte på do hver halvtime, og enda hyppigere de gangene vi dro på turer!!) og den psykologiske nedturen med at jeg har lagt så enormt på meg de senere åra, at jeg totalt gremmes av det jeg ser av bilder av meg selv! 
Slik vil jeg ikke ha det mer. Nå har jeg vært lubben eller "skinnyfat" (Vel, mer feit enn skinny) lenge nok uten å helt innse det ordentlig selv.
Så nå når jeg kommer hjem skal jeg ned 10-12 kg. Bank i bordet, no excuses, denne gangen skal jeg nå målet jeg har hatt i så mange år!
Jeg ser dessuten fram til å nå kunne:

  • Se mamma og pappa og resten av familien igjen! Savner dem...
  • Sove i en MYK og GOD seng som ikke tar knekken på rygg, nakke og hofter!
  • Våkne frisk og opplagt i et svalt rom, ikke halvkokt i et 40 grader varmt soverom uten luft, med hodepine og klam hud!
  • Kunne pusse tennene i rennende vann fra springen!
  • Kunne DRIKKE GODT VANN fra springen!
  • Å dusje i en skikkelig god dusj, og kunne kjenne på den nydusja følelsen LEEENGE!
  • Gå på do og vite at klosettet alltid skyller ned etterpå :-P
  • Gå tur i frisk og ren luft!
  • Kjøre bil i velorganisert trafikk uten 1 milliard mopeder som sniker seg fremst i alle kryss!
    (Ikke at jeg kjørte noe selv her da, men... Trafikkregler er faktisk en fin ting, opplever man når man bor her!!)
  • Spise sunt og komme inn i gode treningsrutiner igjen!
Det er sikkert masse annet jeg kunne tilføyd her, men det får holde for nå :)
Nå tordner og lyner det som bare juling utfor huset her! Jeg har litt angst, hehe...
Men hvis det ikke regner i morgen, blir det chilling ved bassenget fra morgenen av, før vi pakker sakene våre og drar til flyplassen.
Farvel til hvite strender, varmt, turkis hav og høye palmer. *Sukk* :-)

Norway, I'm coming home! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar