onsdag 6. august 2014

I'm not dead...

Har ikke blogget i det siste, fordi jeg har vært veldig opptatt med andre ting -og fordi blogging ikke er gøy uten lesere.
Så prioriteringa har vært trening og kosthold, pluss litt tid med familie og ED9'n!)
Men tenkte jeg skulle legge inn noen ord nå før jeg drar på trening igjen.
Har sittet og mimret litt over gamle banebilder av meg og CRX'n på ACR. Sommertreff - Høsttreffet er rett rundt hjørnet ble jeg så seint som i DAG påmint av facebooksiden deres! Tia flyr! (Jeg har ikke ferie nå i sommer pga Thailandturen i mars, så da går tia litt for fort.)
Kunne visstnok vinne gratis publikumsbillett ved å poste bilde av en selv fra et Sommertreff.
Valget mitt falt på dette fra 2011:


(Det var liksom det klareste bildet jeg fant som var tatt av en kompis av meg som lånte mitt kamera mens jeg kjørte, hehe!)
-Det var på dette treffet jeg unngikk å krasje med en Mustang som snurra i Sjikanen! Tankene som farte rundt i hodet mitt da var noe sånt som: "Dette blir å gjøre jævlig vondt, carbonpanser, alt for dyrt! Gusfella!" So I did, og jeg var tilbake på banen igjen like fort :-P Perfect! Skulle ønske jeg hadde kamera i bilen da! Han som satt på med meg var overbevist om at det skulle smelle. 140-150 km/t rett i sida på en Mustang kunne fort gått galt... Som å treffe en murvegg, sannsynligvis.
Ellers fant jeg dette:

Men det be jo veldig kornete, så jeg droppa det.

Anyways! Ble tvert veldig gira på å dra ned til Honda nå for å bestille skiver og klosser til bilen, samt høre hva et registerreimsbytte hadde kosta meg! Har egentlig ikke råd til det, meeen... Sparepenger kan også være "funny-money!"

-Er jo tross alt livsdrømmen jeg sparer opp til, så :-P
(Honda NSX -egentlig, men den tid osv...)


Så nå håper jeg bare jeg kan være en av de heldige som blir trukket ut som får gratisbillett til Sommertreff, da! :-) Ikke at jeg tror det, har så og si aldri vinner-flaks... Men på treff skal jeg uansett, bil eller ikke!
Men det merkes jo at uten bil er tilværelsen ultrakjip. Det å stå og bare se på er gørrkjedelig når man vet så inderlig godt hvor artig det kan være å suse rundt på banen og hele tia prøve å utkonkurrere seg selv på gamle rundetider og finjustere sporvalgene ;-)


Så... Da er det på tide at jeg lusker meg avgårde ned på Honda og får bestilt meg nye bremseskiver og klosser, gitt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar