Må bare tilføye at jeg kjøpte meg en Skunk2 shortshifter i dag til hvite CRX'n!
Shortshifteren som står i bilen nå er faktisk knekt! Gjengene var helt ødelagte på den + at stanga var skjev, så jeg trengte en ny!
Og da er Skunk2 en av de bedre, ettersom de er lagd av stål og ikke knekker!
Den veier sannsynligvis mer enn den gamle, men vekta er også med på å gi tightere girskift :)
Here it is:
Nytt interiør står også på lista! Men det blir dyrt for meg...
Har funnet et proft firma i Australia som syr custom setetrekk til alle slags biler!
Og ut fra det jeg har sett på sida deres, så ser det veldig tight og fint ut!
LINK
Så jeg blir nok å bestille fra dem også etterhvert.
Men jeg må ha batteri først og fremst! Det er viktigst...
Det er en fyr her i byen som har et sånt batteri som jeg skal ha (Odyssey PC680 heter det), som han ikke fikk bruk for i wankel-bobla si pga det ikke klarte å starte opp bilen hans!
Men etter det jeg har skjønt, så er wankelmotorene noe tungstarta + at jeg har lest i div. Hondaforum om folks erfaring med dette batteriet i CRX med ymse motorer, og ingen har hatt problemer med det batteriet!
Håper jeg får lånt batteriet asap nå i helga, slik at jeg får testa det ut... Hvis det starter den hvite CRXn og ikke er noe feil på, så kjøper jeg det av ham :) Så slipper jeg å vente på et fra USA...
Skal også kjøpe mer bling-bling og matter for å ha i den hvite bilen + at jeg må jo ha meg nytt ratt og rattnav!
Rattnavet er ihvertfall plukka ut, da NRG har flere forskjellige quick release-hubs i fancy-shit farger som er et must for detaljfriken sjøl! :-P
Mange fine farger å velge mellom!
Short hub + quick release.
Skulle hatt denne orange i den blå CRX'n... Rattnavet som fulgte med rattet jeg har i den bilen nå, ser helt på tryne ut!
Så det blir nok etterhvert sånt snadder og ;)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar