Pussa den ned igjen, samt la på sink-grunning.
Slik ble den seende ut etter noen litt tykke lag med grunning.
Lakken under begynte å koke på et par steder, som dere kan se på bildet, så jeg skulle nok ha pussa over en gang til og spraya over på nytt for at det skal bli helt 100%. Er ikke helt gjevnt her, men så er det jo igjen bare en BREMSEKRAFTFORSTERKER, så det trenger jo ikke å bli 100% strøkent, da hovedsaken er at den skal FUNGERE og ikke ruste. :-P
Men jeg har revurdert dette med lakkering av denne littegrann...
Slik ble den seende ut etter noen litt tykke lag med grunning.
Lakken under begynte å koke på et par steder, som dere kan se på bildet, så jeg skulle nok ha pussa over en gang til og spraya over på nytt for at det skal bli helt 100%. Er ikke helt gjevnt her, men så er det jo igjen bare en BREMSEKRAFTFORSTERKER, så det trenger jo ikke å bli 100% strøkent, da hovedsaken er at den skal FUNGERE og ikke ruste. :-P
Men jeg har revurdert dette med lakkering av denne littegrann...
Ettersom lakk overhodet ikke tåler bremsevæske og det er stor fare for litt søl av bremsevæske på denne enheten, gjorde jeg og Thomas et eksperiment med carbonfilm!
Tømte bremsevæske over et stykke carbonfilm for å se om den tok skade av væska, noe den faktisk ikke gjorde! Var like hel lenge etterpå, selv om det ble gnukka og gnidd hardt på den med bremsevæske.
Så, på onsdag (når jeg er ferdig med formiddagsskiftet mitt), skal vi prøve å kle bremsekraftforsterkeren med carbonfilm!
Tømte bremsevæske over et stykke carbonfilm for å se om den tok skade av væska, noe den faktisk ikke gjorde! Var like hel lenge etterpå, selv om det ble gnukka og gnidd hardt på den med bremsevæske.
Så, på onsdag (når jeg er ferdig med formiddagsskiftet mitt), skal vi prøve å kle bremsekraftforsterkeren med carbonfilm!
Det blir nok ganske så spesielt, så følg med! ;)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar