Mens jeg venta på at de skulle tørke, kikka jeg litt på toppdekselet.
Hadde fått tips om å gå over det med vått AVISPAPIR som finish for å få det blankere. Tja... Så kanskje ut til å funke, men etter noe jobb med det, ble det ripete! Så da var det bare å koble til poleringsmaskina igjen og polere vekk mesteparten av ripene.
Denne helga her har gått ALT for fort unna!
Skal være glad når jeg har fått bilen og delene dens hjemme på gården, slik at jeg slipper å stresse slik som jeg gjør med det nå. Hver natt når jeg legger meg, ligger jeg og grubler på hva det neste jeg må gjøre med den er, for så å finne rette tidspunktet og få det gjort på!
Det som gjenstår er:
- Å montere alt av pakninger til kalipperene og få dem på bilen.
- Montere locari (innerskjermer) samt plastdekselet som beskytter reimhjulet på venstre side.
- Montere taklukepakningene innvendig og utvendig
- Montere solvisirene inni bilen...
- Få sveisa bunnpanna. Tror jeg bare må gå for den enkle løsningen her, siden ny bunnpanne blir veldig dyrt + jeg vet ikke hvordan passformen er på den i forhold til grenrøret som står på bilen nå.
- Montere Skunk2 camberkit foran og bak
- Skifte indre mansjett venstre side
- Skaffe ny bakpotte!
- Kjøpe og montere ny vannkjøler, siden den gamle er sprukket og lekker vann...
- Montere toppdekselet, samt skifte pakninger i toppen + vtecsolenoidpakning -for den har tendens til å lekke når disse bilene har runda 200000 km!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar