tirsdag 7. februar 2012

Det går framover!

Har vært utrolig sløv med å oppdatere om bilprosjektet her i det siste!
Det går i det minste framover nå! Alle bremsekalipperene er tatt av bilen, og Jan Erik har fått dem + et stabstag for å ha dem i syrebad slik at de blir helt fri for rust og bare er å lakkere etterpå! NULL stress med Strip All ;-)
(Tror seriøst jeg skal skaffe meg et sånt syrebad selv en gang...)

Klips til innerskjermer kom i dag, bremseskiver er på vei, Hawk-bremseklosser har jeg liggende (som egentlig skulle stå på den blå CRXen, meeen hvite får dem, siden den skal brukes i sommer -HÅPER JEG), så jeg får mye på stell når neste pakke kommer!

Det jeg blir å gjøre kommende dagene -mens jeg venter på at kalipperne skal bli rene, blir vel å montere Skunk2 camberkit foran og bak som jeg har hatt liggende ei god stund nå :-)

Men ting tar litt tid og. Denne uka har jeg vel egentlig tatt på meg et skift for mye...
Jobba 2. av 3 formiddager i dag... Torsdag, fredag, lørdag og søndag skal jeg gå kveldsskift 15-23!
Så da går dagene bort...
Men det må til, hvis det skal fortsette å dumpe bildeler ned i postkassa her!
Har vel bestemt at det neste jeg skal ha, må bli ny bunnpanne og radiator til kjøleren til kompressoren.
Det blir førsteprioritet.
Siden blir det F7 lower control arms (bakre, nedre bærearmer) + F7 brakett for å stive av traversen på bilen!
Deretter må jeg ha ny eksospotte og, da den som står på er ihjelrusta (selvfølgelig...)
Og da er den forhåpentligvis klar for banen! Understellet må selvsagt testes om det er bra nok da, eller om jeg skal satse på ytterligere søk etter nye stabstag av det tjukkere slaget!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar